2011-01-13:2

Så vare torsdag då å en arbetsdag kvar... Var har denna veckan tagit vägen då? Trögt på måndan men sen har det rasat iväg som vanligt!
Har pumpat ikväll, lite nyheter i passet så jag antar att det blir träningsvärk igen... ;)
Men då äre som det ska, det ska kännas efter man har tränat annars äre väl ingen idé?!

Va på Kvantum på lunchen å köpte mig en egenkomponerad sallad... Skitgott!! Jag rekommenderar det varmt! Finns hur mycke som helst att välja på!
Har förberett för en egen imorron åxå! Sallad är förbannat gott!
Ikväll blev det en Nutrilettshake å lite mango, faktum är att de faktiskt mättar de där shakesen fast man inte tror det... Ska satsa på en 5-dagars quickstart!

Tittar på handboll, jag är lite av en sportnörd jag vet det! Men det är ju skitkul! Ogillade handboll när vi spelade i skolan, men nu är jag sugen på att testa. Jag har ju tyngden iaf! ;) Står stadigt precis som de där stora pojkarna gör!
Skulle med all sannolikhet ha nytta av den där fysiken å tuffheten i fotbollsspelet åxå!

Dags för andra halvlek nu strax... Efter handbollen äre go'natt mä mig, shit va jag är trött!


En förbipassering idag, jag har full koll...! Å gissa om jag läska mig?! :P
Fick rapporter från stan åxå, synd att jag inte va där... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0