2011-01-14

Ä N T L I G E N  H E L G ! ! !
Det går inte att beskriva känslan i kroppen när det är fredag eftermiddag och jag checkar in hemma efter jobbet... Det ska inte va nåt inplanerat på kvällen utan bara komma hem, laga nån god mat och ligga raklång i soffan!!! Då trivs jag allra bäst! När helgen ligger orörd framför mig!

Hade planerat mat som skulle fixas ikväll men jag va så jäkla hungrig när jag kom hem så jag satte i mig hela påsen med Favoritmix som jag köpt som fredagsgodis... :blush: Inte så smart jag vet, men va fan... Man lever ju bara en gång! Jag va då inte mer hungrig i alla fall så maten finns kvar till imorron! :)

Nu Let's dance och jag drömmer om att kunna dansa å ha en sån där snygg kropp som brudarna har! :)
Ska faktiskt testa på Latino imorron, så snart är jag där de där brudarna är!!! ;)
Det ska bli skitkul!!! Å snart äre måndag och Cardiomoves igen så jag slutar kanske som dansare innan det är färdigt! :P

Ingen passering idag... Tråkigt! :thumbdown:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0