2011-01-15

L Ö R D A G ! ! !
Vilken härlig dag!!!
Sovmorron till klockan nästan va 10.. Fan va skönt å välbehövligt!
Börja dan mä att riva ur sängkläderna å sätta dem på vädring innan frukost. Sen skulle tomtar och resten av julgrejerna undan... Hann inte med allt på en gång för klockan 12 skulle jag vara i Mohed för att va mä på Maddes Lationdance-pass! :)
Shit, va kul det va!! Nu håller vi alla tummar å tår för den delen för att Madde får jobbet!!! Fitnessinstruktör hos Vingresor vore inte helt fel...!!! :P

Efter duschen så väntade C för en fika på stan...
Lite paj och vaniljsås till kaffet satt som en smäck efter träningspasset! :)
Å vi skulle kunna sitta i flera dygn å prata! Det tar ju aldrig slut!! Finns hur mycket som helst att ta del av! Ibland blir man ju bara mörkrädd av det man hör, men det frambringar ju många skratt så fortsätt galenskapen vettja! :P

Har gjort klart det mesta av städet nu på eftermiddan så jag har precis avnjutit en välförtjänt och mycket god middag framför handbollen på tv!
Köket bjöd idag på basilikaostfylld, parmaskinkalindad kycklingfilé m klyftpotatis och sallad! MUMS!!
Per Morberg skulle va stolt över mig! Jag skulle LÄTT gå vidare i tävlingen Sveriges Mästerkock! Han skulle älska min mat! Inte bara han heller för den delen! :P Haha!

Nu ska jag fortsätta mitt supporterarbete med att heja fram Sverige till seger i VM-matchen!
Trevlig kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0