2011-01-16:2

Har inte jag knäskurat badrumsgolvet idag??! Jooo, fan va skönt att det äntligen är gjort!
Nu är jag helt redo att ta emot besök igen, utan att behöva skämmas! Å ingen behöver vara rädd för att få en allergisk chock pga damm heller...! ;)

Hejade fram BJÖÖÖÖRN FERRYYYY till seger idag åxå! Fan, va skön han är!! :D
Åsså har jag läskat mig på John Kristian Dahl i sprintstafetten... En helt fantastisk söndag!!! :P

Fotbollsträningen gick skitbra! Riktigt rolig träning idag, bra fart! :)
Å va skönt det var att kunna promenera fram och tillbaka, det är jag inte direkt bortskämd med! Mera såna träningar!
Nu väntar soffläge resten av denna kväll, det blev fiskpinnar till middag! Ingen höjdar söndagsmiddag kanske, men vem bryr sig?! Gott vare å mätt blev jag! :)

Såg att det kör ihop sig lite imorron...
Handboll samtidigt som Idrottsgalan... :/
Jag kommer att välja idrottsgalan, med inslag av handboll! För vem vill missa dessa...?! :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0