2011-01-17:1

Fan, va det är skönt å komma hem å det är nystädat!!! :)
Så ska det från och med nu förbli här hemma! Inte ens disk på diskbänken! Det va fan inte igår det hände!! :O
Har varit och handlat lite godsaker till middagen som skall avnjutas till Idrottsgalan, blir lite körigt där med handbollen i grannkanalen men jag tror jag fixar't!
Såå, jag sticker å tränar så kan ju du fixa middan! Jag är hemma till åtta!!! ;)
Cardiomoves ikväll igen, enda anledningen till att man vill att det ska bli måndag... Ja, åsså kanske förbipasseringarna på jobbet då! :P
Den kom för tidigt imorse, hann ju fan inte se om det va rätt eller fel...! Skärpning!! :D
Stört jag vet, men det går lixom inte å få ur skallen...!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0