2011-01-17:2

Cardiomoves gick otroligt bra! Lite mera grejjer satt där de skulle idag! Å mycke jobbigare idag än förra gången, trots att passet var exakt lika!!!
Det ger otroligt mycket energi, det är så fruktansvärt roligt! Prova om ni har tillfälle!!! :)
Beatrice är fantastisk som instruktör!!! Hon sprudlar av glädje och energi som smittar av sig!
Har sett att hon även leder dansklasser för barn, antar att de har riktigt roligt på sina träningar!! :)

Det blev ingen handboll för mig, kollade resultatet snabbt ett par gånger bara... Jag såg att det gick vägen!! Härligt! :)
Jag har ju suttit klistrad framför idrottsgalan istället som ni förstår... Och vad säger man?! Jag är stolt över att va Söderhamnare och Hälsing! Och jag är totalt kär i Anders Södergren!! Vilken fantastisk kille, jag kan säga det hur många gånger som helst!! :)
Å vilken kväll för våra skidåkare!!! Synd att inte stafettlaget tog hem Jerringpriset bara... :(
Men det va väl tur att Tessan Alshammar fick priset så att sur-pitten Hans Chrunak fick dra på smilbanden! Han har ju fan surat hela kvällen!!! Frågar ni mig så tycker jag det var bedrövligt, jag ville att skidkillarna skulle ha det! Jag har ringt och röstat flera gånger å även röstat på nätet, men va hjälper det när Chrunak ringt upp hela sin månadslön på Alshammar?! Föga!!! Då har man inte mycke att sätta emot!!!
Annars tycker jag att Zlatan gjorde sin bästa säsong ikväll! Sådär bra har jag aldrig sett han förr!!! ;)
Å Wikegård... Va säger man?! Hehe! Underbar!!! :) Han vet hur man partajar han!!! :D
Ja, det har varit en känslofylld kväll! Ståpälsen har nyss lagt sig... Fattar inte varför jag blir så rörd över dessa prestationer nuförtin, har väl aldrig brytt mig förr...?! :)
Stenmark... Han äger!!! GRYM!!! Nästan så man fortfarande håller andan när man ser han åka, precis som det var då när det begav sig... Jag kommer ihåg!!! :)

Tack å go'natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0