2011-01-18

Kanske, kanske, kanske har bitterheten över att inte stafettlandslaget vann Jerringpriset igår lagt sig lite...
Jag är nästan helt säker på att imorron är den känslan helt borta iaf! :)

Vi har inlett vår tuffa fysvecka idag...
Å nog fan vare tuff fys allt!!! Herregud!!!
Men...
DET SOM INTE DÖDAR, DET HÄRDAR!!! För det har en världsvan person berättat för mig! :P
Å jag litar på honom för jävlar va skönt det känns nu såhär efteråt!
Själva passet va en pärs... Magen va inte på topp om jag säger så, tur att jag kom hem så det kunde släppa!
Unnade mig faktiskt lite mixkaka å Oboy efter träningen, jag tyckte jag var värd det!!

Det är dags för musiktips igen...
Gillar den här som fan!
Men det dröjer innan jag "give all my secrets away"... Kommer aldrig hända!!! ;)


Om jag kanske ska göra ett försök till att sova...
Fullmåne igen, å det brukar ju va sisådär mä sömnen då... Fattar inte vilken inverkan månjäveln har på mig!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0