2011-01-19:1

HALVTID!!! Jiiihoooo!!! :D
Å jag har sovit bra trots fullmånen, somna direkt när jag la mig igår! Det är banne mig inte vanligt!
Måste va kvällens fyspass som tröttade ut mig! :)

Ja, å mycke ska man höra innan öronen trillar av...
Vette fan om jag kommer kunna sluta skratta idag... :)
Endel är ju bara förjävla roliga, utan att de ens vet om det! Hahaha!
Framtiden blir intressant, mycket intressant...!

Ikväll skulle jag alldeles ha varit i Bollnäs på skidträning med Ola Rawald... MUMS!!!
Och lärt mig att valla av en riktig och mycket speciell vallaexpert... MUMS!!!
Men jag åker å tränar fotboll istället, det är bäst! För jag vågar inte åka till Bollnäs... De kommer råda mig till att göra nåt annat än åka skidor... ;) Haha! Näh, d tror jag inte de skulle... Men jag vågar ändå inte... Av personliga skäl...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0