2011-01-19:2

Sitter inte jag här å äter torsk...?! Jag om inte ens gillar fisk! Men ibland så tvingar jag mig själv å äta eftersom det är nyttigt! Bra där! Å den här rätten är faktiskt riktigt god, man gör den i stekpanna med purjolök och crème fraiche... Blev lite över nu sen jag gjort matlådor för torsdag å fredag så det slevar jag i mig nu som återhämtning efter kvällens fotbollsträning... Sent, jag vet men det är bra för kroppen! Har ju ett pass kvar på den här helvetesveckan! Gäller å va så fräsch d bara går då... Hur nu det ska gå till...?! :)

Kom halvnaken till kvällens träning åxå... Hade bara en sko med mig... Körde uppvärmningen barfota innan ängeln Ingela kom till min räddning och åkte hem å hämta ett par skor till mig! :)
Va vore livet utan fantastiska vänner som utan pardon kommer till undsättning såhär...?! TUSEN TACK!!!

Nu ska det väl bli kväller här strax... Jag är rätt trött å kroppen behöver vila känner jag, har varit tufft i veckan här... Har kört ett pass varje dag nu sen i söndags... :)
Vila på lördag och kanske fredag... Söndag ryktas det om en träningsmatch på morronkvisten å sen träning på eftermiddan... :P
Sen äre bara en vecka kvar till cup!!! Hoppas att jag ska spela!! Annars fåre bara bli läskande... :P
Går ju d åxå även om det är jävligt kul å spela...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0