2011-01-20

Vilken handbollsmatch det blev!!! Fan va bra de va idag Sverige!! Hoppas nu de konserverar dagens form å tar den med sig på resan vidare mot medaljerna!
Jonasarna Källman & Larholm va kungar ikväll tycker jag!!! Oscar Carlén mä för den delen! GRYMMA!!! :D

På tal om grym så har jag åxå varit det idag! :)
Fysveckans sista pass skulle genomföras ikväll och ikväll vare ren fys som gällde, d v s kläder för utomhusbruk=löpning... Har gruvat mig hela dan, fast jag vet att det känns hur bra som helst efteråt!
Med facit i hand så kan jag säga att man klarar av mycket mer än man tror! Anledningen till att jag gruvade mig va att jag inte trodde jag skulle orka springa... MEN DET GJORDE JAG!!!
Vi värmde upp i ett lugnt tempo, töjde lite efter första kilometern och sen ökade vi farten en stund innan det blev dags för intervaller!!! Vi va ute i 40 minuter och jag genomförde hela passet trots att jag är både äldst å tyngst! :)
När vi kom in körde vi ett styrkepass under ungefär lika lång tid!
Ni må tro att jag mår bra nu! Hur nöjd som helst och jag känner mig superfräsch!
Återhämtningsmiddan bestod av keso, kyckling och tomat till handbollen! Satt som en smäck! :)

Efter träningen, innan duschen kollade jag min telefon... Hade fått ett mms från kära syster... ♥ D va goaste Agnes som inte riktigt ville sova utan spelade ut hela sitt showregister genom att sjunga "Bä, bä vita lamm", den rockiga versionen... Go'gumman! ♥ Hon sjöng å jag grät! :) ♥ ♥ ♥ Fan, va jag saknar er!!! ♥ ♥ ♥

Har sett ett flygplan idag, ett SK 60 som hade lite lekstuga över stan... Ååååh, läckert!!! Kanske därför träningen gick så bra!?! :)

Fick min nya MåBra-tidning igår med den efterlängtade matbilagan! Vi ska gå och lägga oss nu... Hitta lite ny inspiration till mat i helgen och nästa vecka... Har ett jävligt bra flow nu så det gäller att hålla i!!!
Det är ju bara en jävla dag kvar till helg åxå, s k ö n T ! ! !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0