2011-01-21:1

P A S S E R I N G ! ! ! :P
Vilket jädra bra avslut på veckan å början på helgen...!
Snart infinner sig den där fantastiskt härliga känslan igen, bästa-på-hela-veckan-känslan = HELG!!!
Handla mat, köpa hårfärg, kolla Lindex, hem, diska, kanske dammsuga & torka golv, laga mat, tända ljus, äta, se på Let's dance å bli ännu mer sugen på å lära mig dansa, raklång i soffan å bara jäsa på att ha hela helgen framför mig!!! Vänligen stör ej!!! :)

Kroppen känns förjäkla bra idag efter veckan som gått! Jag blir sugen på ännu mer!!! Gärna mera löpning! Än kan hon gammeln så räkna inte bort henne än! :P
Har lunchpromerat varje dag denna vecka åxå, blir ju bara ca 20 min men är bättre än inget! :)
Säger ju att jag har ett grymt flow nu! Håll i lite till, lite till, lite till så blire snart en vana!!!

♥ Goaste Agnes har namnsdag idag, har skickat över lite pussar till henne via mamman! :)
Synd hon inte är här, det va ju jäsigt när hon va med mig hem på nyårsafton! Hon å jag på äventyr lixom! ♥

Har bokat in mig hos ♥ bästa Emelie ♥ nästa torsdag! Dags för helrenovering, ska bli otroligt skönt!
Så lagom till nästa helg har jag nyvaxade ben, ett nybehandlat ansikte, snygga bryn å fransar med lite färg å förhoppningsvis en snygg hårfärg åxå! :)
Hon ska ha sina behandlingar på SPA Valdhav på Statt nu, det blir mysigt med lite spakänsla! Och bra för henne så det blir mera på riktigt! Önskar henne all LYCKA TILL!!! Håller tummarna för att det funkar! Så om ni känner för att snygga till er lite å må som en prinsessa för en stund eller kanske behöver en massage, boka in er hos henne! Hon är grym! :) (smygreklam)

Trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0