2011-01-23:2

Shit, vilken dag!!!
Men vilken prestation jag gjort! :)
Det va jävligt nära att jag hoppade eftermiddans träning, men jag masade mig iväg! Det är jag glad för, det känns ju huur bra som helst nu! Fast jag är trött!!!

Sov bort det mesta av Vinterstudion om jag ska va ärlig... Och det var nog tur att jag somnade en stund, annars har jag aldrig orkat träna! :)
Har ätit nu och gjort matlåda, tittar på handboll och tycker att det ser rätt bra ut för Sverige! Hoppas de orkar hålla undan i 2a halvlek åxå!
Jag gör iaf mitt jobb när det gäller supportandet, sen får vi se hur långt det räcker!

Känns som att det blir tidig kväller ikväll!

Måste packa på att tacka goaste Sandra för hennes överraskning igår!
Hon messade mig och berättade att hon hittat nåt på stan som va som klippt och skuret för mig...
Så kommer hon med ett par örhängen i form av texten; "Lovely"... Det är du det, Ullis sa hon!
Är inte hon hur gullig som helst hon?! ♥ TACK!!!
Och TACK för igårkväll Sandra och Julia!!! Jag skrattar fortfarande...! Åsså naturligtvis TACK Elin för att vi fick komma till dig! :) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0