2011-01-24:2

Just ja, å jag som skulle isäng tidigt ikväll...
Duscha hemma efter passet för att jag skulle laga mat samtidigt...
Mmm, hej du!
Full av energi när jag kom hem, passet har ju den inverkan på mig, å jag började leta musiken som är med i passet... Kunde inte hitta nåt... Tänk va tiden går fort när man sitter vid datorn!!! Fattar inte!!! Pang, så hade det gått 1h... Men så hittade jag det jag sökte åxå! :D
Skitkul ikväll med! Svetten sprutar och mer och mer kommer stegen!!! Snart sitter det!!! :)
Och som sagt, en energikick utan dess like!

Jag har iaf duschat nu å maten står på spisen, klart om ca 5min då kan jag göra lådor å sen krypa ner... Disken skiter jag i ikväll, måste sova!
Blir spännande å se hur maten blir, ett nytt recept ur senaste Buffé... Pasta m tomatsås, vi är i Italien ikväll! :)

Go'natt!!!


We're gonna rock you tonight!!!
Make you feel alright!!
Get your ass on the dancefloor...!!! Huh! Huh! Huh!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0