2011-01-26:2

Full fart från morron till sena kvällen kan man säga...
Efter jobbet har jag tvättat, diskat, lagat mat, tränat och ätit...
Är beredd att ringa nödslakt nu för jag är rätt mör! Fast på ett skönt sätt!
Blev inge lir i helgen tyvärr, men jag ska ändå upp till Hudik å hejja på...
Jag tänker passa på att sova kvar och jag tänker göra stan på lördag förmiddag och framförallt så TÄNKER JAG LÄSKA MIG!!! Så mycke jag bara orkar, det förtjänar jag faktiskt! :)
Å jag hoppas, hoppas, hoppas att han dyker upp... Tradition å ses där juh!!! :D

Fick ett mail från H ikväll... Åh, kära värld!! Vem fan äre som bestämmer om hur timingen ska va??!! Skulle vilja ha ett allvarligt snack med den personen, för nånstans har de tappat bort mig... Fan va kul det skulle va att vara på rätt ställe vid rätt tidpunkt en gång!! Verkar som att vi kom ett par år för sent i det här fallet...! :D
Fast frågan är hur i helvete d skulle varit OM vi varit med...???!!! Haha! Ljuva tanke!!! :P

I matvärlden så har jag stannat kvar i Italien...
Idag har jag tillagat en kycklinggryta med paprika...
Den blev åxå fantastiskt god!!!
Borde ha blitt kock ja! :)

Hämta tvätt-borsta tänderna-sova!!
Over and out...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0