2011-01-27:1

Magen är mätt å belåten, kycklinggrytan va jättegod! Jag tackar Buffé för alla goda recept!!!
Kropp & knopp är nöjd efter promenaden på sisådär en 25 minuter...
Underbart väder idag igen!! Solsken och nån enstaka minusgrad bara, verkligen skönt att komma ut en stund!
Härlig tid nu, det är ljust på morron när man drar till jobbet och igår eftermiddag va klockan över fyra å det fortfarande va ljust!! Det går verkligen åt rätt håll! :)

Invänta kväller nu bara och helrenoveringen hos bästa E! ♥
Åh, va skönt det kommer kännas ikväll! Som en ny människa!
Ska inhandla en mumsig sallad sen som jag ska äta till Landskampen på tv3 kl 20:00, nu jävlar ska norrbaggarna få!!! :)

Har funderat lite kring det här med timing...
Undrar egentligen hur allt skulle sett ut idag, om timingen som nån sa varit bättre...?! (Jag är helt säker på att det stavas KAOS!!!)
Finns det egentligen en bättre och sämre timing? 
Till dig som snacka om det här med dålig timing så har jag några frågor: Vad hände?! Å hur i hela friden tänkte du...?! Hur tänker du idag, hur känns det lixom...?
Antar att jag aldrig kommer få svar, men ändå...
Jag tror nog mer på viljan egentligen, vad man gör det till och inte hur det faller sig... Så mitt råd till dig kompis är att man måste ju lixom ta kommandot själv, ingen annan gör det åt en... Tänk på det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0