2011-01-27:2

SOM EN NY MÄNNISKA OCH JAG MÅR SOM EN PRINSESSA!!!
Alltså, man borde lyxa till det för sig själv mycket oftare! Jag är ändå rätt bra på att unna mig, men efter en sånhär helrenovering så känns det som att det är för sällan!!
Jag har;
→ vaxade ben
→ ansade, snygga ögonbryn
→ färgade fransar & bryn
→ ansiktsbehandlat fejs
Ni fattar varför jag mår så bra va?! :)
Jag kan verkligen rekommendera Emelie på SPA Valdhav, hon är jätteduktig!!! Å miljön ska vi inte prata om! Hur mysigt som helst!

Jag tänker fortsätta denna lxy-torsdag lite lagom pömsig med en sallad från ICA-Kvantum, kan åxå rekommenderas, och vitlöksbröd... MUMS!!!
Och jag lovar att sova i tid ikväll!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0