2011-01-30

Pang! Så vare sönda...
D känns i kroppen som att jag spelat varenda match i helgen...:)
Men jag gör iaf min bästa säsong på läktarn!
D är inte långt kvar till slutspel nu! Om några timmar står de där på plan å väntar på domarns startsignal i semifinalen...
Hejja Micke Orvar Härlig Eldig Dennis (Mohed alltså...) :P
Saknar mina sovkamrater lite,känns tomt å ensamt nu...
Vilken härlig dag vi hade igår!:) Vi gjorde några timmar tillsammans på stan mä lite shopping,lite mer för vissa! :) Sen blev d faktiskt en pizza till lunch/middag,satan va gott d va! Åsså massor av fotboll å vackra utsikter ända fram till klockan va nästan 12 inatt... Å som sagt, på't igen bara om en stund!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0