2011-01-31:1

Full fart mot februari! :)
Jisses va skönt att den här skitmånaden är över... Längtar verkligen efter ljusare tider nu! Shit va trögt det är alltså! Måndagar är det värsta jag vet... Tur det lättar mot kvällen när jag får svänga höfterna på Beatrices härliga Cardio-pass!!! :)

Helgen har som ni förstått varit toppen!
Trä/plastsmaken i baken har lagt sig äntligen... :)
Tyvärr åkte vi ut i semifinalen, på straffar... :( Känns som att vi behöver träna såna, lr va säger ni brudar?!
Laddar om för nya friska tag i Bollnäs till helgen! Fan, va skönt att det är igång en sväng!

Åkte till Vreten City igårkväll på tacojäs... Gött skit!
Vi kunde lixom inte riktigt slita oss från varann, efter att vi suttit ihop nästan hela helgen... :)
Tur vi får ses ikväll åxå så inte abstinensen blir alltför stor! ;)

Kan tänka mig att nån läskar sig på lokaltidningarna här...
Klipp ur vettja, skulle jag gjort! :P

Snart lunch iaf! Kycklinggryta och promenad, härligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0