2011-01-31:2

Nyss hemkommen från veckans höjdpunkt, ni vet; CARDIOMOVES... Idag satt nästan rubbet!!! :P
Fan, va kul det är! Det är för lite med bara ett pass i veckan... Vill ha mera!!! :)
Skulle boka Zumba på torsdag imorse... Jag loggade in 08:36, platserna släpptes 08:30... DET FANNS INTE EN ENDA PLATS KVAR!!! INTE ENS EN RESERVPLATS... Nu måste ni vakna, för det här går ju inte!!! Bygg ut och fixa flera pass, för ska ni ha in ännu flera medlemmar så måste ni göra nåt! Det är kaos redan nu, så hur ska det bli sen om 300pers till ska träna hos er?! Det finns ju inte ens plats i gymet när man kommer vid 18-tiden...

Har fixat lunchlådor för 2 dagar...
Denna vecka får tideningen MåBra Mat stå till tjänst... Fanns rätt mycke smarrigt i den åxå, å som går fort att laga. Det är viktigast av allt när man är en människa i farten för jämnan! :)

Detta är svåraste på hela dan, va fan äter man den här tiden efter träning??! Tips emottages tacksamt! Jag tycker det är skitsvårt! Har ingen lust att sätta i mig en tung middag nu lixom...

Å trött, ikväll sover jag tidigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0