2011-07-03:1

Lika mycke som jag älskar fredagar, ogillar jag söndagar...
Bara för att den där alarmsymbolen är tillbaka... :(
Men inte så långt kvar nu tills den ska väck några veckor, fyy faan va skönt det ska bli med semester!!!

Vill passa på att tacka alla inblandade för en heeelt fantastisk helg!!
Det va längesen jag hade såhär kul!!! 2 dagar i rad... Antar att vätskebristen är nära, för som vi dansat å svettats!!! ;)
Tävlingen om att va mest svettig vann T... Tror minsann han vann danstävlingen åxå! Haha! Överallt å ingenstans, högt som lågt... Såå jävla kul!!!

Lite smått slitet nu, blir dåligt mä sömn när man är ute på... Det är ju så jäkla kul å va ute när hela nätterna är ljusa... :)
Soffläge här fram till kvällen tror jag då det vankas träning... Eller kanske blire en promis för å vakna till liv... Kanske ska hämta cykeln så den slipper stå i vägen i Es hall... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0