2011-07-06

Äre verkligen såhär det ska va??!
Slääääpa sig ur sängen varje morron...
Idag skulle jag kunna ge va som helst för att få va på en badstrand!
Hur trött kan man va egentligen?
Om det ändå fanns en anledning då...
Kanske måste uppsöka läkare för att få klarhet i det hela...
Semester först iaf!
På kvällarna när jag ska sova är jag skitpigg, men dagarna... Uhhh!!!
Kanske är jag vampyr ändå?! :P

Bästaste pappan firar födelsedag idag! ♥
Ser fram emot lite tårta å kalas mot kvällningen!


Kanske skulle jag dra iväg ett sms mä "lycka till" idag, antar att det är bästa dagen i livet... :D
Kan inte va lätt att ha tankarna på annat håll... Vill inte byta mä dig!


Kommentarer
karin

hej be dom ta prover på sköldkörteln..då brukar man va sjukt trött..men har du inte semester snart? Du har det inställt i dej..det hade iaf ja..då blev det ännu värre..ha d bra..

2011-07-06 @ 09:33:50
Malin

Vampyr is da shit!!! Been there, done that....still there;))

Men semester efter imorrn å det botar nästan allt utom jobbsjuka!!



Åhhh, men shit!! Vem vill du ruska liv i mitt i de viktigaste...??!!! ;)))

PÖÖÖÖSSS

2011-07-07 @ 00:25:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0