2011-07-07

Men idag äre iaf torsda, det går åt rätt håll nuh! Fan, så gôtt!!! :)

Det blev ett låångt kalas igår, va inte hemma förrän mitt i natten...
Jisses va jäsigt det är att va ute å smyga runt som värsta katten!!! :P
Inge tröttare för det idag, så va spelar det för roll?!

Ska nog slarva ordentligt ikväll! Trivselkväll å allt...
Kanonväder idag åxå, badstranden lockar nåt oerhört men plikten kallar... Har mer än fullt upp så tänka på semester, det hinner jag inte "karin"...
Å förresten, tack för tipset om sköldkörteln! Jag har förstått att det är en populär (om man nu kan kalla det så) och ganska vanlig åkomma bland oss tjejer, så jag ska be doktorn kolla mig!

Köpte ett par pocket igår...

Ska även köpa en tredje  så jag har nåt att göra på semestern sen...
De få böcker jag läser om året brukar jag plöja på ett par dagar på semestern! :)
Hittebarnet är den 3e boken i en serie som jag fastnade fullkomligt för, de övriga två sträckläste jag på en dag... Det gick bara inte att lägga ifrån sig dem! Tips om ni är lässugna!

♥ Till sist skickar jag en bamsegrattiskraaaam till min bästa vampyr-M som firar födelsedag idag!!! Ajj lavv jo!!! :) ♥
Å du... Det finns många som behöver skakas om, men just detta fallet skulle vi behöva vända uppåner på... Men det går vi inte in nåt närmare på här... ;)

Tuuudeeeels!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0