2011-07-08:1

Jag skrev ju igår att jag skulle slarva...
Å nog f-n gjorde jag d! Kom hem strax före 4 imorse... Klockan ringde 7!!! :cool:
Gissa om jag är trött?! Fast det skulle jag ju varit även om jag varit hemma å sovit sen 23...
Börja mä att Munin å jag satt hemma å tog nån bärtz för att senare gå på Trivselkväll på Berget... Som vanligt så äre ju såå jävla trevligt att vi inte kan slita oss så när vi kom till Berget gick folk hem å underhållningen va slut... Förvånad?! Näh, inte jag!! :D
Men vi satt där på serveringen å jäste ett tag, fick sällskap av Carran åxå innan vi drog oss neråt stan å CH... Där träffa vi på Klabban åxå... :) Haha! Åh herregud vilken kväll! Jag har nästan träningsvärk i magen av allt garvande!!
Självfallet gick vi till Statoil åxå, vi behövde ju nåt i magen! :P
Det är jag glad för idag, dels frisk luft å promenad åsså mat & vatten på det!
Antar att jag kommer va rätt trött ikväll, men va gör det?!
FÖR KLOCKAN 15:30 I EFTERMIDDAG TAR JAG SEMESTER!!!



Kommentarer
Munin

Vart fan sitter GILLA-KNAPPEN????

2011-07-08 @ 19:12:42
Munin

Vart fan sitter GILLA-KNAPPEN????

2011-07-08 @ 19:13:21
Munin

Körde en dubbel ifall du inte fattade ;)

2011-07-08 @ 20:38:31
Ullis

Sv: Hahah! Som jag läska mig på 3 kommentarer!!! :P

Jag håller mä dig, ibland önskar man att den fanns överallt likväl som ogilla-knappen!!! :D

2011-07-08 @ 23:52:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0