2011-07-13

På begäran kommer en semesteruppdatering...
Vet ju att ni gärna vill veta va jag har för mig!! :cool:

Va packad å klar för avfärd redan efter jobbet i fredas å vi styrde söderut jag å snyggo... :P
Här i södern har vi det toppen nu, All-inclusive å allt! Finns inte nåt å klaga på!
Ryktet säger att det kommer hällas renat i min frukostfil så jag aldrig kan åka hem... Å jag säger; varför inte?! Trivs bra här ja! :)

Stoooora polen på Tjusarstigsbadet har varit SVINKALL idag, så därför blev det inget bad...
Däremot har jag plöjt en pocket i solstolen... "Varför gråter inte Emma?"
Jag rekommenderar den varmt... Den handlar om mamman i Arboga som tillsammans med sina små barn blev brutalt misshandlade i sitt eget hem, barnen dog och hon själv överlevde...
Jag förundras än en gång över hur jävla sjuk och besatt man kan bli av en annan människa??!! :S

Nu har vi laddat med god mat å bärs inför kvällens VM-semifinal... De är grymma våra fotbollsbrudar!
Ikväll går vi för guld och siktet är inställt på final såklart!!!
HEJJA SVERIGE!!!


Till nästa gång...
Tuuudeeels!!!


Kommentarer
Malin

2011-07-14 @ 19:59:42
Malin

ÄNTLIGEN:)))



2011-07-14 @ 20:00:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0