2011-07-14:1

Ja inte äre då min dag idag iaf!
Tanken va att vi skulle till stranden, ÄNTLIGEN!!! Klarblå himmel imorse, men den byttes till nån form av soldis... Gör iofs inge, för vi har ju stooora poolen... :)
Dan fortsatte mä att jag klev i en kattskit så skon luktar fan å mattan måste tvättas...
Fick för mig att jag skulle ut å springa... Sagt å gjort, det gick skitbra ända tills... *PANG*!!! Flög i backen mä en smäll... Skrapsår på vänster knä å en rejält stukad högerfot... Haltade hemåt i 20minuter... Min fotknöl är som en tennisboll... Känns skitbra! :S
Å nydatorn vägrar nästan starta... Gäller verkligen å ha tålamod här!!
Får väl supa mig full nu, det löser ju det mesta å jag slipper ju värken då iaf!!

Kronprinssans födelsedag idag... GRATULERAR!!!
Imorron äre en annan storhets dag!! Hoppas på en bättre dag då! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0