2011-07-14:2

Torsdag å juli brukar betyda Sommartrivsel på Berget hemma i stan...
Va ju en sån vi va på förra torsdan som slutade kl 4 på freda morron...
Denna blev dock en mycket lugnare tillställning!
Måsta ju se Victoriadagen på tv åxå... De bjöd ju på mycke smått å gott! :P
Åh, Öland... Det är ju ett av mina favvoplace här i världen... Det är ju helt underbart där!! Dock såg det inte så trevligt ut idag i regnet... Men Öland är alltid Öland! :)

Såg att utegångsförbudet va hävt idag...
Det gäller att ta de rätta tillfällena iakt som man säger å passa på! ;)
Tur att jag höll mig undan vakten, för annars hare förmodligen inte blitt kul för internen... Åh roligt!
Undrar om våra fotspår från förra torsdan är kvar eller om de suddats ut av nya idag?! Brukar ju bli dagens eko där jag går...

Nu väntar soffan å J... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0