2011-07-16

Vilket födelsedagsfirande!!! 
En nachotallrik av mina mått till middag, ni vet ju hur det brukar se ut...! :)
Corona mä lime till den såklart, va mer kan man begära?! Åsså en budapesttårta sen... Rackarns va gött!! :P
Man skulle ju nästan kunna tro att jag fyllde jämnt!! Fast det konstatera vi ju att jag egentligen gjorde för 3+7=40... Å vips hade vi ju en anledning till å fira!! :D
Kom isäng halv 3 inatt tror jag...
Jävla trevligt!!!

Å vilka vänner jag har... Mer än 120 grattishälsningar på Facebook!!! De värmer ju i hjärtat, vissa mer än andra... ;) Klart man blir besviken om det saknas nån som man kanske hoppats på, men alla de övriga uppväger ju!
Sms och telefonsamtal åxå... TUSEN TACK ALLIHOP!! ♥

Grymma presenter åxå... Ny klocka, örhängen, armband å ett par vita Converse... Från att inte ha haft några för en månad sen så har jag nu två par...!! Stiligt!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0