2011-07-22:1

Hemma igen efter 2 veckor på resande fot...
Det har varit 2 fantastiska veckor, enda gruset i maskineriet är tiden som går alldeles åt helvete för fort! :(
Att skiljas åt är aldrig roligt... Många tårar igår... Hela vägen hem nästan... Nästan 30 mil å 3 h... Ja, ni fattar...
Men, vi kommer snart tillbaka! :) ♥ ♥ ♥
Åkte från spöregn och kom hem till solsken iaf! Det va ju positivt! Men det enda åxå! Gissa om det va tyst å tomt här hemma... Dessutom fick jag fixa frukosten själv åxå! Man blir lätt bortskämd efter så lång tid med All-Inclusive... :)

Torsdag å Sommartrivsel igår igen... I solsken som sagt å det är förjävla trevvligt på de där tillställningarna!
Charlotte Perelli stod för underhållningen igår å hon va riktigt bra! Å snygg framförallt!! De där spirorna skulle man ha! Lite annat mot mina timmerstockar det där! :P
Ja, å vi fortsatte vidare efteråt såklart... Ibland skulle jag åxå behöva nån som tvinga hem mig i tid mot min vilja! Hahah! Försök bara att stoppa mig!!! :cool:
Men det vore ju bra om hjärnan å förståndet va påkopplat emellanåt...
Äh, förresten... Det är ju så jävla roligt så varför förstöra ett vinnande koncept?! :D
Jag säger bara 53meter pink... Måste va "värsrekord"!!!

Firar 1 månad tillsammans idag...
Finns såhär långt inget å klaga på... Vi funkar smärtfritt tillsammans! Även tillsammans med andra!
Tycker det känns bra ja!! ;)

Småstadsliv ikväll månne??! Braköl är ju aldrig fel... Å en massa garv såklart! Blir nog mycke folk å...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0