2011-07-23

Shit vilket åskväder jag vakna till!!! Hua! Tror det va 2 olika åskor som drog fram, en lite lugnare å den andra helt brutalt!! De har snurrat runt här i 2h tror jag... Nu verkar det lugnt iaf å det tackar jag för!

Åh, va roligt det va igårkväll igen... :)
Struntade i Småstadsliv, tyckte 290 spänn va lite väl häftigt faktiskt... Det va säkert kul å mycke folk såg jag, det stod bilar lite överallt... Men, men...
S E G E R T Å G E T på CH missa jag iaf inte! :P
De där grabbarna kan verkligen! Bra låtar rakt igenom, en sjujävla inlevelse å ett grymt drag!
Min onda fot glömdes helt å hållet bort, jag dansa å levde om så svetten stänkte! Jag gillar dem som fan!
Tyvärr är ju Söderhamn skittråkigt, istället för att hänga mä i underhållningen står man hellre i baren å super sig dyngrak... Jag fattar om de inte vill spela här fler gånger! Fan, till å mä Bollnäsborna vet hur man röjer... Det är värst tycker jag! Fan, man vill ju inte va sämre än en Bollnäsbo!!! ;)
Jag framförde min åsikt till bandet och försökte sjunga mig in i kören till nästa spelning... Vet inte riktigt hur det gick... Trum-Erik va inte riktigt nöjd med min insats! Haha! :P
Hudik-Kalaset nästa helg, jag gör nog ett nytt försök då!! :cool:

O-ringen drar igång åxå... Har ett par arbetspass att genomföra till veckan...
Fan va kul att det händer lite i den här annars halvdöda stan! Mycke folk i farten, det gillas!
Vet att många hyrt ut både sina hem å sommarstugor för att tjäna en extra slant, en bra grej men tänk om det skulle gå alldeles åt helvete å man kommer hem å hela bygget är sabbat... Nu är väl kanske orienterarna ett lugnt å sansat släkte men rötägg finns ju överallt!

Sänder en tanke till vårt grannland i väst... Vilken tragedi!
Jag har sagt det förr å säger det igen, antar att det inte är för sista gången nu heller, va äre för folk som går lösa??!!! Man har ju inte en aning om va d är för en man möter på gatan, den här killen de gripit nu ser ju inte alls farlig ut... Snarare tvärtom!  Usch!
Mina vänner där borta verkar va välbehållna allihop iaf, det känns skönt!

Ta hand om er därute!
XOXO
// Ullis - nu även på cykel... :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0