2011-07-24

Frukost vid 13-tiden...
Det märks att man inte är 20 längre... Det tar längre å längre tid att återhämta sig!
Har inte blitt mycke te sömn de senaste dygnen... :)

Va på E-Center tidigare idag... Märks att det är mycke folk i farten. Inte många kända ansikten där trots att det va mycke folk!
Delins körv på ICA-Kvantum åxå, vilken LYCKA!!! :D
Finns fan ingen bättre körv än deras, slog till på en ring direkt utan å tveka!! :)

Verkar va ett jävla drag på Berget ikväll... Refreshments som lirar... Synd inte pappan är hemma för då har vi säkerligen varit där! :)
Skapligt väder idag... Hoppas det blir riktigt bra imöre för då blire stranden för mig, LÄTT!
Mera semester än så kan det inte bli!

Nu ska jag återgå till mitt bokmalande... Har såå jäkla svårt att slita mig när jag väl kommer igång! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0