2011-07-25:1

Måndag å LÖN!!! Värdelöst mä lön på måndagar, bättre man får den före helgen! Inte så att jag tackar nej till den idag heller, för den är välkommen! :)
Kontoutdraget för juli är inte särskilt snyggt... Antar att man har klart för sig va jag är för en person! ;) Va dum man är som betalar mä kort egentligen, då har de ju full koll på va man gör!

Semesterläsningen är avklarad, va ska jag nu göra? Har ju läst både dag och natt de senaste dagarna... :)
Ska åka å plocka lite hallon nu iaf... Kanske kan det bli Bollnäs ikväll, Grillnatta mä Eric Saade där... Skulle alldeles haft Agnes med mig! :)
Imöre äre dags för första arbetspasset på O-ringen åxå... Blir nog skoj, även om det känns förjävligt att behöva jobba å passa tider på semestern! Som för övrigt snart är slut... :( Sista veckan inleds idag... Hur ska denna höst bli månne?! Usch, jag gruvar mig!!! Tur att jag har 1vecka kvar att utnyttja längre fram...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0