2011-07-25:2

"So put your hearts in the air!!! You gotta love being you, do it like I do... " ♥
Nyss hemkommen från grannkommunen... Å han är ju riktigt bra den där Eric! Jag å småbrudarna som gillar honom! ;)
Shit, va mycke folk!!! Trodde ju att det skulle va på torget som vanligt, men det va på Långnäs... Tur att han blev 1h försenad så vi hann se! Vi parkera nämligen på Långnäs å fatta inte va som hände där utan gick mot stan... Två blondiner från kusten på äventyr...! :cool:
Men det löste sig ändå juh... Han spela i drygt 1h, å mörka moln med åska å regn drog fram runt oss... Å vi klara oss under hela showen, sen när vi satt oss i bilen å började fara hemåt då jävlar bröt helvetet lös!!! Himlen öppnade sig!! :(
Nu hoppas jag verkligen att det där vädret håller sig i Bollnäs, vi vill fan inte ha hit det! Då kommer det inte bli mycke sömn inatt vågar jag lova...

Alarmet är ställt på 05:20, imöre kliver jag in i O-ringenluften!! Dock ska jag inte springa, jag ska jobba i affär! :)

Go'natt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0