2011-07-28

Får nästan panik när jag inser att semestern snart är slut... Fy fan va tiden gått fort! :(
Har spenderat ett par dagar på stranden denna veckan iaf! Det är gôtt å den bästa semesterkänslan!

Imöre äre dags å ställa klockan igen... Ska fan upp före dubbeltuppen! Ett pass till i Minilivs 1 på O-ringenstaden ska göras! Hoppas på lite sämre väder faktiskt, för det blir såå jäkla varmt därinne!

Kroppen känns inte helt ok... Vetnte riktigt va som är fel, ont i ryggen å superdupertrött... Känns som att en urinvägsinfektion åxå skulle kunna va i annalkande, men det ska jag råda bot på med tranbärsdryck som ska va bra har jag hört! Åsså äre väl bara å hoppas på det bästa!

Det här blev ju en jättekonstig torsdag... Inte en lika som de senaste har varit...
Alla verka va upptagna av annat ikväll så det blev inge Trivsel för mig! :(
Synd, näre va sista gången å allt! Micke "Syd" å Tommy Ekman, jag tror det va succé...

Strax dags å göra kväller här på toppen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0