2011-07-31

Söndagsångesten är total!!
Juli är över...
Semestern har passerat... 3 veckor i rekordfart!! Va ska man göra för att stoppa tiden?! Det är verkligen inte kul när man inte hinner ta tillvara på tiden... :(

Avslutade semestern med V75 på Hagmyren och Bergviksmarknaden...
Fick 6 rätt på V75!! Fan va gött! Inte ofta jag vinner!!! :)
Bergviksmarknaden är ju som neandertalarnas återkomst... Shit alltså hur folk beter sig när de släpps lös!!!
Fulla som svin å inte kan uppföra sig alls! Jag menar, jävligt normalt å gå fram till en annan person, dra ut urringningen på klänningen å hälla öl innanför å dessutom tycka att man är rolig!! Jag tyckte inte det va speciellt kul!
En flisa urslagen ur en framtand och urinvägsinfektion får avsluta helgen å semestern... Imorron ska jag besöka doktorn, så jag får penicillin... Detta är verkligen ingen skön känsla! :(

Go'natt!!

Ps. Jag vill tacka alla inblandade för en utomordentligt trevlig helg, trots de senaste missödena! ;) Ds.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0