2011-06-06

Så vare färdigläskat då... JAG VILL INTE JOBBA IMORRON!!!
5 dagars ledighet är plötsligt över. FY FAN VA TIDEN GÅR FORT NÄR MAN HAR ROLIGT... :(
För roligt har det då varit!
Torsdan va soft som bara den, avsluta dan mä träning på kvällen...
3-3 match mot Bollnäs i fredags... FÄST! :)
Lördan tillbringades på stan...
Brobergsloppet = snygga, svettiga bandygrabbar som sprang runt... Mmm, mmm, mmm... :P
Anders Södergren som delade ut stipendium... :love:
Shopping i form av en klänning å 2 par cykelbyxor, å som jag läskar mig på dem!! :D Shit, va mycke kul jag haft i såna!!
Mat å öl på Tacobaren, vi spenderade 4h där... Från 14-18... :cool: Detta resulterade i att Coronan tog slut, så gå inte dit förrän de fyllt på förråden!! :)
Å sen fortsatte FÄSTEN såklart!! En sån helg!! Alla som inte varit mä borde va avundsjuka!! Det skulle jag va!! ;)

Idag har jag firat nationaldagen på hembygdsgården i Söderala... Å äntligen fått se en fotbollsmatch... Nästan första för säsongen tror jag.. Det har alltid krockat med våra egna matcher eller träningar!
Å nu äre dags för träning... Har absolut ingen lust, men det är väl bara att bita i det sura äpplet å ge sig iväg... :S
Har gruvat mig hela jävla dan... Antar att det inte blir nån lugn tillställning heller... För långt till match nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0