2011-06-07

Endel vaknar med The Voice... Jag vaknar med dubbeltuppen tydligen...
05:24 slog jag upp mina gröna... Gjorde ett par tappra försök till att somna om, men tillslut gav jag upp...
06:03 va jag klädd å redo för en morronpromis!! :) 53min senare va jag hemma tebax! Fan, va skönt det är! Riktigt varmt vare dessutom imorse!
Eftersom jag inte kom isäng förrän vid halv 1 inatt så börjar jag redan bli trött, har ju sovit bara 5h inatt då... Måste bli en middagslur efter jobbet om jag ska orka mä! Tackar för att vi har sommartid nu iaf, den där halvtimmen är så värdefull!!

Fotbollsträning å sen ska Sverigetröjan/trosorna på igen!!! Jihoooo!! :D
Tänk att det alltid finns en anledning till å dricka öl... ;) 
Men att fått varit på plats på Råsunda ikväll hade inte varit dumt alls det!! Ibland har jag verkligen huvet under armen å klämmer åt...! Varför har jag inte planerat in Stockholmsarbete denna veckan??! Pucko!! :bigeyes:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0