2011-06-11

En stilla lugn fredagskväll i soffan mä Loka i glaset...
D va fan inte igår! Jo,d vare juh men innan menar jag...:)
Pigg å kry imörest!
Steg upp strax efter 8, tvättade ett par maskiner, började städa, frukost dukades fram till Nyhetsmorgon vid halv 10 å nu några timmar senare har jag ett blänkande rent hem å rena kläder!:)
Jag kan med gott samvete jäsa i solen nån timme till innan jag åker på bal! :)
Idag är för övrigt min baldag åxå, fast några år tidigare... ;)
Vilken härlig känsla det va, nästan lite overkligt... Jag kände mig faktiskt som Askungen för en dag! :)
Blir lugnt ikväll mä, kroppen å levern jublar av lycka! ;)
Dubbelmatch imöre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0