2011-06-13:1

Å vart tog solen vägen??! :(
Hur varmt som helst när vi spela första matchen igår, säkert närmare 30 grader...
Rätt jobbigt, men kul!! Seger mä 6-2!!!
Vill speciellt tacka den VÄLDIGT oväntade publiken för sin support!! Min egen insats blev inte direkt sämre när jag såg va som stod där vid sidan, gjorde nog en av mina bättre matcher igår... :P

DM-semi igårkväll i Edsbyn... Fick spö där mä 1-0... Det suger! :(
Inge speltid heller... Det suger ÅXÅ!! :(
Tempen hade dessutom sjunkit till 12 grader när vi åkte hem, å regna precis som det gör nu... DET suger!! :(

Nåt som inte suger däremot är att jag vet nåt som inte du vet... Hehe!!! :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0