2011-06-13:2

Jisses så trött jag är... På gränsen till svimfärdig! Ooops...?!

Hade ett himla härligt brev i posten när jag kom hem idag... :)
Såg en annons om att BärsFoto säljer ut sina original från 70-80-talet, jag var inte sen att slänga mig på telefon och höra mig för... Jag fick hem 4 serier på mig och lillasyster... Vilka underbara bilder!!! ♥
Det kostar lite, men det är värt varenda krona! Både negativen och allt nerbränt på en cd-rom...

Blev så jäkla glad av smset som sa att träningen ikväll är flyttad till imorron! Skönt för då kunde jag laga mat i lugn å ro, blev korvwok till middag ikväll... Å matlåda till imorron åxå, duktigt!! :)

Som den sanna stjärna jag är...
Sa inte jag att jag kände själv som att jag gjorde en av mina bättre matcher igår?! :P
Fler än jag som tyckte det... Smaka fågel det!! Jag blir så glad!! TACK!!

Nu stänger hotellet sin reception (köket stängde tidigare) för kvällen!
Alla gäster hälsas välkomna tillbaka imorron! :)

Hoppas på det där efterlängtade telefonsamtalet imorron... Det verkar va läge! ;)

Tuuudeeels!!
*vink vink*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0