2011-06-15:1

Åh stackars, stackars studenter!
Champagnefrukost i regn är väl inte va man önskar en sånhär dag...
Fy fan va tråkigt! Nu utför vi lite soldans så det spricker upp åt er tills det är dags för trappan å tåget!!
Mitt råd till er är; njut av dagen och ett STORT GRATTIS PÅ ER!!!

Jag är klar och kan åka på mottagning! Efter att ha sett smörgåstårtorna igår som ska bjudas så vill jag iväg NU!!! :) Gud så gott det ska bli!! Hoppas de tidiga gästerna har sparat lite åt oss som kommer sent bara...! Jag hoppas dock att alla inte hinner åka innan vi kommer... ;) 

Kanske man skulle ut å läska sig på lite lammkött ikväll då... Nån som ska mä kanske?? Det är ju rätt populärt... :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0