2011-06-16

SOLEN SKINER, jihoooo!!! :D
Va mycke vädret gör för sinnet, helt sjukt...

Har sovit som en kratta, min rygg har varit helt väck... Har vaknat flera gånger av värk... :(
Men det har vi rådit bot på nu!! Varannan vecka har vi friskvård här på jobbet, 20min massage,  å jävlar va fint den satt idag!!

Vakna när grannarna kom hem imorse åxå, 05:19... Det kunde lika gärna varit jag! :)
Vilket surr!! Det lät som att de haft en lyckad kväll/natt!
Jag log och vände på mig å somna om...

Fick en förfrågan om att va en hjälpande hand på golfbanan i helgen... Va tydligen nån tävling på gång...
Kan ju va trevligt å vidga sina vyer lite så varför inte, jag hoppar på! :P
Om jag bara hade lite mera tålamod så är jag övertygad om att jag åxå skulle va biten! Minigolf är ju kul... ;)
Å det va ju kul som fan när vi prova på i Årsta förra sommarfesten...
Va jävligt sugen på grönt kort direkt efter då, men tiden räcker lixom inte till...
Får nog börja med att lägga fotbollsskorna på hyllan å skaffa mig en mental tränare som kan tygla mitt tålamod innan det blir nån golfare av mig! :)


Tuuudeeels!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0