2011-06-19:1

Det är fan inte lätt att stå utanför...
Jag är skitbesviken å jävligt lessen...
Löjligt kan tyckas men jag tycker det är helt naturligt! Jag måste väl få reagera?!
Säkert äre nån som tyckt att jag varit sur å grinig idag... Å jag erkänner att jag varit det åxå!
Skitjobbigt att sitta där på sidan å inte få va mä vid storsegern!
Ska snart ta mitt dåliga humör å gå å lägga mig... Imorron är en annan dag... En bättre dag hoppas jag!
Funderar på hur jag ska gå vidare...
Det lutar åt att dra ner på tiden jag offrar för det som jag tycker är det roligaste som finns, kanske bara satsa 3-4dagar i veckan istället för 6-7dagar...
Det ska ju va kul å få mig att må bra, inte få mig att må dåligt!
Detta är en baggis jämförelsevis... Speciellt som jag just nu tittar på en dokumentär om skitsjukdomen ALS...! :(
Men det är tillräckligt stort för mig å mitt välmående...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0