2011-06-23

Jag fattar inte hur det funkar riktigt...
Det är jävligt märkligt hur människokroppen fungerar, iaf min!
Jag är såå himla känslig för åska... Mår verkligen skitdåligt innan det bryter ut!
Det började redan efter träningen igår kväll...
Ont i hela kroppen, kände mig febrig och allmänt ur form! Svårt att andas, tryck över bröstet nästan, ont åt njurarna och skittrött!
Nästan så jag blir rädd att jag drabbats av nån allvarlig sjukdom! :S

Men svaret kom ju som ett brev på posten nyss...
Jag hörde åskan!
Värsta värken i kroppen har släppt, men huvudet dunkar och illamåendet tilltar.
Så gör det du ska nu då Tor, men gör det fort å inte så våldsamt så det går över nån gång!!
Å kanske vi kan få en fin midsommarafton imorron!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0