2011-06-24

Ja, så vare dags för halvtid på året åxå då... Säg mig var i hela friden tiden tar vägen!? Hinner inte mä alls juh!

Karaktär som en vandrande pinne... Näre gäller fotboll...
Hade ju tänkt att jag inte skulle spela i båda lagen, men när de läser upp mitt namn så äre ju svårt å säga ifrån. :S
Jag spela igår iaf, hoppa in i halvtid... Å jag gjorde fan inte bort mig! :)
Det kändes förjävla bra så till de som tvekar på mig så vare ett finfint svar på tal!! ;)

Skiljdes från en av mina bästa vänner för ett par dagar sen...
Vi har hängt ihop som ler å långhalm de senaste 5åren...
Lite tufft vare allt, men våra vägar kanske korsas snart igen... Vem vet?! :)
Tur att jag har snyggingen här så saknaden inte blir så stor... ;)

Glad midsommar på er kompisar, va rädda om varann därute!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0