2011-06-28

Jag är galet trött!! :(
Vafan beror det på?! Det hårda/ljuva livet måntro?
Ska bli JÄVLIGT skönt mä semester iaf!! Inte långt kvar nu e... :cool:

VM för Sverigebrudarna drog ju igång idag! :)
Skönt å inleda mä seger, även om det inte va nån höjdarmatch...
Till min stora besvikelse så såg jag att den va på eftermiddan, jag som räknat mä att den skulle va ikväll... :( Bedrövligt! Så har det aldrig varit om det varit herr-VM...
Nu blev d ju ingen Sverigetröja... Å jag såg bara den del av andra halvlek å det va väl inte mycke å se heller egentligen... Fan jag slår ju bättre passningar!

Har tränat ikväll... Å nog känns matchen från igår i kroppen allt! Hoppas den försvann i och med träningen, är ju dags för en ny om ett par dar! :)

Kanske skulle prova göra kväller i tid för en gångs skull...
Antar att det blir en tuff natt i värmen här på toppen!!

Men va tyst det är... Va händer lixom?! :question:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0