2011-06-30:1

Jamen vi gör väl slut på juni åxå då... Satan i gatan va det rullar på snabbt! Ouh!!
Åh varmt idag mä, inte utan att jag längtar nåt oerhört efter semester nu... Jag hoppas verkligen att värmen kommer tillbaka efter det lågtryck som tydligen ska passera över helgen! Typiskt att det blir skit när man är ledig! :( OGILLA!!

Tröttheten vägrar släppa taget om mig åxå... Det är ju så svårt å komma isäng på kvällarna när det är ljust ute! Inte vill jag sova då! :)
Hade ett rätt långt och MYCKET TREVLIGT samtal med USA igår... Skulle va häftigt å åka över å se hur det fungerar där... Lite annat äre kan jag tänka! :)
Å bra när man säger go'natt när klockan är typ 17:30 där... ;) Men för mig vare ju go'natt...! :)

"Bara" 27 grader här inne på kontoret imorse... Shit!
Det är till att börja tanka vatten redan nu, annars äre risk för vätskebrist på matchen ikväll...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0