2011-06-30:2

Hur kan allt som varit så bra, plötsligt vara som bortblåst?!
Jag va helt jävla värdelös på matchen idag... Passningsspelet sög, positionsspelet sög, ja hela matchen sög... :(
Åkejj, vi mötte ett bra lag... Men vi är mycket bättre än såhär! 2-6 hann det bli innan domarns pipa ljöd efter 90 min... Iofs så gjorde vi en skaplig uppryckning i andra för vi låg under mä 0-4 redan i paus...
Nåja, bara å ladda om för nästa drabbning på måndag... Vi kan inte göra en till sånhär skitmatch!
Wallvik lämnade w.o till matchen imorron tyvärr... Men en extra vilodag istället då!

Å goaste Madde är hemma på mellanlandning! Spanjorskan våran! Så himla brun å fin... Goding!! :)

Nu ska jag läska mig lite på Joel... Han får bli min tröst idag...
Jag har ju inget må-bra nummer att kontakta lixom, för det är ju mitt eget å det är väl inte så kul å ringa till sig själv... Lyllos alla andra som bara kan slå mitt!
'Hej och välkommen till MÅBRA!'
Vill du;
~ berätta om att du blev förälskad igår, tryck 1
~ ha råd i relationer, tryck 2
~ bara säga att det är synd om dig, tryck 3
~ prata om ditt dåliga förhållande, tryck 4
~ lätta ditt hjärta, tryck 5
~ leka, tryck 6
~ åberopa ångervecka, tryck 7
~ låtsas om att samtalet aldrig ägt rum, tryck 8
Tack för påringningen och välkommen åter! Jag svarar nästa gång åxå!

Jag skulle vilja höra hur du mår, hur det går med allt, om det är ok eller ej... Men det är ju kört som man säger, det är ju torsdag å läget kan va helt fel... Såå jag håller till godo mä Joel... Får inte många svar och tror inte att han tycker synd om mig, men det gör inte ont att se på han heller! Å det räcker bra för mig! ;)


Kommentarer
Munin

Hahahahahahaha!!! =)=)=)

Tack för den skrattsalvan! Nu kan jag nog inte sova på flera timmar.

"Hej och välkommen till Må Bra! ha ha!

Det kan inte va helt lätt för dina kunder att bestämma sig för ett knappval ;)



Ja, jäklar...

STOR kram å gonatt!

Hörs te möran!

2011-07-01 @ 00:02:15
Malin

2011-07-01 @ 08:11:39
Ullis

Sv: Haha! Ja, en gör ju så gott en kan! ;)

Näh, verkligen inte, ibland tjular det i luren för att de trycker alla lr åtminstone flera nr samtidigt... Fan, jag får tinnitus!!! :D



Kraaaam!

2011-07-01 @ 08:43:26
Malin

Mäh...va hände med min kommentar??!! Det är väl den här jäkla htcn som spökar igen...krångliga grejecr!!! Men va jag ville säga var att den här kompisen har ett 'må bra nummer' som har dygnet runt öppet;)

Plöser mä en stor Kraaaaaam oxå

2011-07-01 @ 14:28:10
Ullis

Änte du bäst du'rå Malin?! :)

Jag vet att du har ett sånt, TACK för det!

Hade ju en annan baktanke den här gången... Såndär payback som man säger, men d verkar va enfiligt... :) Du förstår va?! :D

Kraaaamen! Tack för att du är du!! <3 <3 <3

2011-07-01 @ 17:45:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0