2011-03-01:1

M A R S ! ! !
Smaka på den...
Det går bra nu! :)
Se upp nu killar för ni vet ju hur honkattor blir i mars, å jag är inget undantag! :P

Bilen på service idag så det blev en promis på morronkvisten, lite bitigt men grymt skönt!
Å nu visar sig vädret från sin allra bästa sida! Strålande sol, klarblå himmel och takdropp!!! :)
En friluftsdag hade suttit som en smäck, jag vet vad jag skulle valt... LÄTT!!!
Helt ärligt är jag lite avis på dem som åker öppet spår denna veckan, fatta vilken grej i sånt här väder!!
Jag lovar och svär att jag ska åka Vasaloppet minst en gång innan jag dör! :)

Med anledning av dagens bilservice så gjorde jag mig till och tvättade bilen igår... Det var verkligen välbehövligt efter lördagens tur och retur till Hudik...
Jag köpte en flaska avfettning först som jag dränkte in den i och valde en biltvätt utan borstar...
Kompis, jag fattar nu va du mena när du sa; - den är helt utan borstar...
Eftersom bilen va så jäkla skitig så vågade jag inte... Passa lacken juh!
Men resultatet visade att jag borde tagit en borsttvätt... TUR att bilen va frostig imorse, då syns det inte lika väl! :)
Nåja, fick bort det allra värsta i alla fall och får göra om tvätten FÖR HAND i helgen! Det är ju trots allt mycke roligare att åka i en ren bil än en skitig! :)

Cardio va inställt igår...
Men jag drog ut på min GH-löprunda istället, fan va det va skönt! Lite drygt 45 min blev det i bra tempo... Å va bra man mår efteråt! En löprunda är mycke bättre än den bästa terapeut! Man hinner avverka både det ena och det andra utan att man egentligen tänker på't!

Raka spåret till träning efter jobbet ikväll... Raka spåret från träning på bandy, för jag ska dit! Ingen kan nånsin säga till mig att jag inte får gå på bandy, det är nog det sista man säger till mig isf... :P

Igår grät jag till Marit Björgen... Finns inga ord å beskriva den tjejen! Hon är fantastisk, fast hon är norska!!! :D
Idag hoppas jag att jag får gråta till Daniel Richardsson, eller varför inte Marcus Hellner fast allra helst till Anders Södergren... :) Men huvudsaken är att det är en svenne högst upp på pallen idag!!! KOM IGEN KILLAR!!!

En kaffetår på det här nu så...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0