2011-03-04:1

Nattugglan är fortfarande vaken...
Å det hann bli en ny dag innan jag hann skriva åxå...
Har kört OTH-maraton ikväll... Å jag har retat upp mig så tv:n nästan åkt ut!
Kan ingen bara ta ihjäl Dan Scott???!!! Det verkar som att det är nära nu, men jag vet att han överlever...
Tror inte han blir mera ödmjuk efter den här smällen heller...
Säsong 2 är avslutad... Nu kan jag gå in på säsong 3... :)
För övrigt så vill jag inte va Peyton längre heller... Jag kan va mig själv, det går bra!
För det va ju inte ett dugg annorlunda för henne, gräset var inte grönare på hennes sida heller trots att det är film...

Landskampen åxå förstås... Jag säger bara Wassberg... Inge mer! :)

Bandyn gick skit ikväll... Det bidde ingen semi mot Bollnäs... Ej heller nån final i Uppsala... Vilken tur man inte gjorde sig besväret att åka ner... Det hade blivit en förjävla jobbig hemresa... :(

Men ett VM-silver i damstafetten, fan va bra!!! Vilka brudar!!! :D

En dag kvar till helg! Man tackar!
Go'natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0