2011-03-04:2

Det blir nattsudd idag igen...
Men det gör ju inte nånting eftersom det är lördag å ledigt imöre!!! :)
Eller, ledigt å ledigt... Har en hel del ärenden att utföra åsså ska jag åka lite skidor å förhoppningsvis njuta av ett härligt väder!
Såg en rafflande herrstafett idag och jag blir inspirerad till å åka själv, jag gillar't ju som fan! Killarna va bra idag, lite besviken på att inte Anders kunde hålla undan... Men Daniel... Jag säger det igen... DANIEL RICHARDSSON, fantastisk åkning! Ska försöka efterlikna honom när jag åker imorrn!! :D

♥ Sis med familj är hemmavid... ♥ Har varit där nu å jäst lite och det ska bli mera sånt imöre!

Nu blire...
Just det! One Tree Hill... Säsong 3 har inletts...
Fick mail från CDON.COM... Man får köpa 2 TV-serier för 399:--... Tror ni jag tänker göra det eller???!!! :P
Ska kvicka mig nu så jag hinner få säsong 4 och 5 innan 3an är slut!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0